Recollida de gespa i poda

DESCRIPCIÓ

En el cas en què en un habitatge hi hagi molta producció de gespa i poda, cal adquirir un contenidor específic per aquest material. Aquest contenidor s'adapta als vehicles de recollida i millora molt les condicions laborals dels treballadors.

Hi ha contenidors amb diverses capacitats: 120l (42€), 240l (52€) o bé 1.000l (215€). També es poden adquirir contenidors de segona mà a meitat de preu.

Els contenidors es recullen juntament amb el cubell de la matèria orgànica el mateix dia de la recollida de la matèria orgànica.

Si la producció és reduïda s'accepta qualsevol recipient fins a una capacitat màxima d'uns 30 litres. Es recolliran un màxim de 3 recipients.

Persones destinatàries:

La ciutadania i grans productors dels municipis de la Mancomunitat i altres municipis conveniats, sempre que els residus que generin siguin assimilables als urbans.

Cost per l'usuari:

Preu fixat a l'ordenança de preus públics.

Com sol·licitar-ho:

MÉS INFORMACIÓ