‘NO és NO’ i ‘Dona-Dóna’ són els guanyadors del V Concurs d’espots per a la no violència masclista

Divendres, 16 de desembre de 2016 a les 00:00

Aquest dimarts, 13 de desembre, es va fer l'entrega de premis del V Concurs d'espots per a la no violència masclista . L'Espai ETC de Vic va acollir l'acte com a prèvia de la projecció del film “La propera pell” de Isa Campo i Isaki Lacuesta.

El jove taradellenc Gerard Preseguer és el guanyador del segon premi

El primer premi va ser per “NO és NO” de Alexis Sánxhez, Alejandra Piedrahita, Marçal Escobedo, Oriol Serra, Pau Alegrí, Victor Morillas i Violeta Ventura de l'oficina de joventut de l'Alt Empordà amb de 500 euros. En segon lloc va ser “Dona-Dóna” de Gerard Presseguer, Guim Puig i Jordi Relats amb 300 euros. L'entrega va anar a càrrec del regidor d'Igualtat i Ciutadania de l'Ajuntament de Vic, Josep Ramon Soldevila.

A l'acte hi van assistir una seixantena de persones i durant la presentació es va destacar l'alta participació de l'edició d'enguany amb un total de 26 espots a concurs; quedant-ne descartats 7 per entrar fora de termini o no complir algun punt de les bases. La participació podia ser individual o grupal i que per tant hi han participat gairebé unes 150 persones.

Espots guanyadors

D'aquesta edició, se'n vol destacar la participació de l'Escola de Formació d'Adults del Montseny, dels i les joves del projecte 9 a Vic, de l'Oficina jove de l'Alt Empordà i de la Residència de Manlleu del Centre Mèdic Psicopedagògic d'Osona, com també, la de grups formals i informals de dones de la comarca, entre ells, algunes dones que formen part del grup de dones del taller de mares que organitza cada any l'AMPA de l'escola L'Era de Dalt de Tona.

El concurs, obert a majors de 16 anys, forma part de la campanya del Dia Internacional per a l'Eliminació de la violència vers les dones d'Osona que es realitza durant el mes de novembre. L'organització del concurs és a càrrec de VicDones-SIAD Osona, Mancomunitat La Plana, SIAD Manlleu i la regidoria de Polítiques d'igualtat de l'Ajuntament de Torelló, amb la finalitat de sensibilitzar la població sobre les violències masclistes i difondre els valors per una societat igualitària, justa i lliure de violències.

Pla per a la Igualtat – Mancomunitat La Plana

Darrera actualització: 22.07.2019 | 08:49